MENY

Kundeklubb

Spørsmål og svar

Hvordan kan jeg registrere meg?
I butikken: Oppgi mobilnummer i kassen
SMS: Send en tekstmelding til 27272 med teksten; LEKIA

Hvorfor bør jeg registrere meg?
- Vi ønsker å holde våre kunder oppdatert! Vi sender ut nyhetsbrev og tekstmeldinger om nyheter og aktuelle kampanjer.
- Vi tilbyr personlige tilbud og merverdi som er relevante for kunden.
- Vi belønner våre medlemmer! Få prioritet på varer eller salg/ kampanjer. Lokale invitasjoner kan sendes ut når butikker i området har lokale arrangementer og mer.
Når du blir med i Lekias kundeklubb, får du 20 % på en valgfri vare *Gjelder ikke barnevogner, bilseter, STOKKE, multimedia og gavekort. Kan ikke kombineres med andre rabatter.

Er det noen krav til å bli med i kundeklubben?
Du må være 16 år gammel og ha et norsk mobilnummer.

Er dataene mine sikre?
Ja dine detaljer er trygge. Personvernet ditt er viktig for oss, og vi ønsker alltid å være åpne om hvordan vi behandler personopplysningene dine for å få deg til å føle deg trygg når du oppgir informasjonen din til oss. Les våre retningslinjer for     personvern.

Hvordan avregistrerer jeg meg?
Hvis du ikke lenger vil bli med i kundeklubben, kan du sende en e-post til kundeklubb@lekia.no

Hva bør jeg gjøre hvis jeg registrerte feil e-postadresse?
Logg på sidene mine og oppdater adressen din. Ellers kan du kontakte oss via kundeklubb@lekia.no

Må jeg ha en mailadresse?
Medlemskap er kortløst, og du bruker mobilnummeret ditt til å identifisere deg selv i kassen når du handler. For å administrere medlemskapet ditt, trenger vi e-postadressen din og mobilnummeret ditt.

Hva skal jeg gjøre hvis tekstmeldinger har gått tapt?
Kontakt kundeklubb@lekia.no

Gjelder tilbud også Lekia.no?
Nei, hvis du har sluttet deg til vår kundeklubb fra kasse i butikken eller via sms, er tilbudet bare gyldig i butikkene.

Er kundeklubben bonusbyggende?
Nei, basert på dataene vi samler inn, utfører vi analyser som kan føre til at du blir sortert i en kundegruppe eller får en unik profil. Innsikten fra analysen danner grunnlaget for vår kommunikasjon til deg og brukes til å gi deg personlige tilbud og personlige fordeler. Du vil også få fra oss tilpassede nyheter, produktanbefalinger, inspirasjon, invitasjoner til arrangementer / klubbdager og prioritet på salg.

Kundesupport
Kundeklubb@lekia.no (hverdager 8-16)