Lekia Klikk & hent
Rask levering
Våre butikker
Søk butikk*
banner image

Kontakta oss

Hvordan kan jeg se status på bestillingen min?

Når bestillingen din er sendt fra vårt lager, mottar du en e-post med sporingslenke.
Som medlem kan du også se bestillingsstatus under ordreloggen på "Min side".
Appen Bring hjelper deg med å holde oversikt over leveransene dine. Leveransene dukker automatisk opp i appen med mobilnummeret ditt.


Når kommer fakturaen min?

Fakturaen sendes til deg via e-post samtidig som vi sender bestillingen din. Hvis du har handlet med noen av Klarnas kampanjer, sendes fakturaen i slutten av måneden etter kjøpet.
For spørsmål om faktura eller delbetaling, vennligst kontakt Klarna og logg inn i Klarna-appen.
 


Levering

Hvor er bestillingen min?

I ordrebekreftelsen informerer vi om omtrentlig leveringstid for bestillingen din. Når bestillingen er sendt fra oss, mottar du en leveringsbekreftelse med tilhørende sporingsnummer på e-post. Som medlem kan du også se bestillingsstatus under ordreloggen på "Min side".

 

Hva gjør jeg hvis produktet er ødelagt under transport?


Transportskader håndteres selvfølgelig uten ekstra kostnad for våre kunder. Vi anbefaler at du tar kontakt med vår hyggelige kundeservice (kundeservice@lekia.no) innen 1-3 arbeidsdager etter at du har mottatt et produkt som er skadet under transport. Legg ved bilde eller video av skaden for raskest mulig behandling.

 

Garanti & Åpent kjøp

Hvor lang er garantien min?

Vi gir deg 1 års garanti på de fleste produkter i vårt sortiment. Dersom produsenten gir lengre garanti, får du selvfølgelig samme garantiperiode. Produktgarantien gjelder funksjonsfeil som oppstår i garantiperioden.
Vi tilbyr også 60 dagers åpent kjøp.
 

Produktet mitt fungerer ikke, hva skal jeg gjøre?

Mange problemer kan løses ved å lese manualen eller få hjelp fra en annen for en andre mening.
Fortsetter produktet å krangle? Kontakt vår hyggelige kundeservice (kundeservice@lekia.no) med en feilbeskrivelse (gjerne bilde/video) så får du hjelp raskere.

 

Jeg vil benytte angreretten min, hva gjør jeg?

Du kan enten bytte produktet i nærmeste Lekia-butikk eller sende det tilbake til oss. Ønsker du en fraktetikett fra oss, kan denne fås fra kundeservice (kundeservice@lekia.no) mot en kostnad (79 kr) som faktureres på din faktura. Du som kunde står for frakten og transportrisiko ved bruk av angrerett. Sørg derfor for å pakke produktet godt.
Returadresse:
Lekia Online AS
Molnebovegen 10
74451 Morgongåva.

 

Vanlige spørsmål

Før du kontakter oss – ta gjerne en titt på vår FAQ side. Der finner du svar på mange vanlige spørsmål om leveranser, returer, gavekort og mye mer.

 

Bli kundeklubb medlem

Bli den første til å oppdage spennende nye produkter, samle poeng og få tilgang til unike fordeler. I kundeklubben bryr vi oss litt ekstra om våre medlemmer. Skriv inn e-posten din for å gå videre til neste trinn.
Når du blir medlem i kundeklubben, godkjenner du vår personvernspolicy.
FØLG OSS
FacebookInstagram
© 2025 Lekia. Alle rettigheter reservert.